X in campania electorala din Romania

election

Începând din 11 noiembrie, România intră în campanie pentru alegerea noului Parlament. Comparativ cu alegerile de acum patru ani, s-a renunţat la votul uninominal şi s-a revenit la votul pe lista de partid. Acest lucru poate conduce la o implicare mai redusă a fiecărui candidat în parte pentru a se promova.

Pentru candidaţii interesaţi însă în a-şi construi un profil (fie că sunt la început sau îşi continuă activitatea ca parlamentari) şi a-şi promova măsurile pe care le vor susţine în viitorul mandat, propunem o serie de recomandări care să fie de ajutor din primul moment de campanie şi până în ziua votului.

Obiectivul nostru este de a oferi consultanţă de specialitate în speranţa că astfel campaniile electorale vor avea un impact mai mare asupra alegătorilor atât vizual, cât şi la nivel de conţinut.

În articolele noastre găsiţi direcţii generale pe care le putem completa cu detalii dacă ne contactaţi direct – office@personaladviser.ro

Temele abordate în perioada de campanie:

  1. Echipa de campanie
  2. Sondaje/context
  3. Strategia
  4. „De ce candidez” – profilul şi povestea
  5. Implicarea familiei
  6. Adversarii
  7. Atragerea voluntarilor
  8. Sloganul
  9. Discursul
  10. Materiale print/video/audio
  11. Social media
  12. Media training
  13. Comunicarea non-verbală
  14. Apariţiile TV
  15. Evenimentele publice
  16. Campania door-to-door
  17. Gestionarea crizelor
  18. Campania negativă
  19. Ziua votului
  20. Evaluarea
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s