Door-to-door mai tare decat social media

door-vote

Înainte de a oferi câteva sfaturi în privinţa campaniei door-to-door trebuie să precizăm că acest tip de campanie nu presupune doar să baţi la uşile oamenilor, ci se referă şi la a vorbi direct cu oamenii, a te introduce, a da mâna cu ei, a avea o discuţie de câteva minute pe stradă, în parc, în mall etc. Dacă door-to-door avea la început şi un puternic rol de promovare, astăzi ne bazăm pe efectele sale de bază: apropierea de alegători, familiaritatea, câştigarea încrederii, oportunitatea de a afla problemele direct de oameni, oportunitatea de a-i convinge.

Acest tip de campanie este recomandată poate rezolva diferite probleme ale unui candidat:

  • Ajută la creşterea notorietăţii. De aceea este recomandată mai ales candidaţilor necunoscuţi.
  • Personalizează campania.
  • Ajută la creşterea simpatiei, mai ales pentru candidaţii timizi sau cu un profil autoritar.
  • Ajută la construirea discursului şi a platformei program.

Este de preferat, mai ales pentru localităţile mai mici, să ai cel puţin două rude de door-to-door la aceeaşi oameni. A doua este mai ales pentru a le demonstra alegătorilor că ai răspunsuri şi soluţii la unele probleme ridicate de ei.

Iată câteva recomandări pentru o campanie door-to-door:

  • Documentaţi-vă înainte de a merge într-o zonă despre problemele de acolo.
  • Mergeţi însoţiţi de persoane cunoscute din zonă.
  • Anuntaţi cu câteva zile înainte că veţi veni prin materiale publicitare.
  • Din echipa care vă însoţeşte este bine să facă parte mai mulţi tineri. Aceştia sunt mai uşor de acceptat atunci când intră în dialog.
  • Atenţie la orele la care mergeţi (nici prea de dimineaţă, dar nici seara la ora cinei).
  • Dacă întâlniţi oameni ostili, nu intraţi în conflict. Atacaţi întotdeauna subiectul, nu persoana!
  • Cel mai important – ascultaţi! Uneori este de ajuns pentru a cuceri un om şi a-i câştiga încrederea şi votul.

Dacă social media are capacitatea de a crea trenduri şi reacţii de moment, campaniile door-to-door te ajută să-ţi construieşti relaţii personale cu alegătorii care se traduc în simpatizaţi fideli pe termen lung. Prin door-to-door câştigi încredere, cel mai greu lucru într-o campanie şi în viaţa unui politician.

Pentru mai multe informaţii despre succesul unei campanii door-to-door, ne puteţi scrie pe adresa de emial office@personaladviser.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s